Melekceee Arkadaslar 24+5gunluk hamileyim 2 saat once falan bel agrim basladi daha hic olmamisti bel agrim ara ara giriyor ara sira bacaklarimda agriyor ve ara sira karnimda da agrilar oluyor sükür akintim.falam yok, bebis suan hareket ediyor sizce normal mi
karpuzlusodaa Melekceee Magnezyum eksikliğinden kaynaklanıyor gayet normal bide karnın genişlediği içinde oluyor o ağrılar. Doğum sancısı daha önce yaşamadıysan söyleyeyim çok farklı bişi o ağrı kendini çok belli ediyor hemen anlarsın.
miniginannesi9 Melekceee o haftalarda arada karnıma ağrılar giriyordu kasıklarıma. Biraz dinlen, bebek hareketlerini takip et. İçin rahat etmezse doktora gidersin
miniksevdamm Melekceee aynı şikayetler bende de oldu gittim kanımda enfeksiyon oranım fazla çıktı bnce bir görün derim bebek iyi oluyor çok şükür ama enfeksiyon geçmezse onuda etkiliyor
Minigim-ben Melekceee canim o haftalarda ciddi bel ağrısı oluyor. Sonra hafifliyor ama.. Rabbimin izniyle normaldir
Deletedmom_5 Dayanılmayacak şiddetli geçmeyen bir ağrıysa mutlaka doktora gidin o haftalarda magnezyum eksikliğinden dolayı bu tür kramplar oluyor ama tehlikeli olabilr
Melekceee miniginannesi9 uzandim masallah bebegim hic durmuyor hareketli ayaklaninca agrilarim artiyor