Betulnuri Kızlar 38+5 teyiz normal doğum olacak nasipse. Bileziğim künyem küpem falan var acaba onlar doğumda çıkarılıyor mu şimdiden çıkarayım var mı öyle bir kaide bileniniz var mı?
ilkbebekannesi Betulnuri Evet çıkarmak gerekiyor ben unuttum bileziği çıkarmayı şu an çıkmıyor elim şiştiği için kuyumcuya gidip kestirmekten başka çarem yok.
Siibeell Betulnuri normal dogum yaptım yatışım yapıldıktan sonra hiç kimse onu bunu çıkar demedi keza ben herşeyimi çıkartıp gitmiştim hazırlıklı olayım diye ama öncesinden kimsede söylemedi, sancı gelip dogum başlayınca apar topar dogumhaneye gittik çoraplar felan ayagımdaydı gözlügümü felan çıkart demediler
egemommm Gizem957 canım hayırlı olsun gözün aydın doğum yapmışsın bebeğin nasıl, tansiyon postlarında hep karşılaşıyoduk seninle😀
Baloncuk41 Sezeryanda zaten yasak ama normaldede cikariliyo diye biliyorum calindi kayboldu derdi olmasin diye biz bebege takilan 1 2 altini yastikta unutmusuz ebede farketmemis getirince cikarin bunlari dedi 🤣
Mumyy 2-prensesannesiii benim ilk dogumumda kolyem vardi boynumda hiç kimse de cikarttirmadi hastaneye göre mi değişiyor acaba
Betulnuri Siibeell AhahHbzhz 3prensesannesiii Lalihhhh Burcu_NFUE Emirinannesi34 Mom726272 Sssevgiii surelitta52 anladım kızlar çok teşekkür ederim ❤️
Gizem957 egemommm bebegim iyi ama sarılık Oldu canım tansiyon dan o kadar korktum ama su azalmasından dogum yaptım sen nasılsın
Lalihhhh Betulnuri Bende 38+5 im kuzenim takıları çıkartıyorlar dedi , bende küpemi şimdiden çıkardım koydum acil gidersek unuturum diye , alyansi evde takmadığım için o zaten yok parmağımda öyle hazir ve nazır bekliyorum kızı,😃
Burcu_NFUE Betulnuri sezaryen doğum olacaksa çıkarıyorsun normal doğumda tak diyende var çıkar diyende var onu artık ebene soracaksın 🌝
Emirinannesi34 Betulnuri hiç bir takı kalmıyor vücutta yasak. hatta beni ebe uyardı, parmağın falan şişerse yüzüğünü falan çıkaramazsın, takma yasak diye dedi.
Mom726272 Betulnuri evet kuzum üzerinde metal dahil hiçbişey kalmasın diyerek alıyorlar doğuma bende normal doğum yaptım
busraaaaaaa1903 Nslhntkn dün ağrım olduğu için netye gittim başka biri için ebeye hemşire anne ojeli dedi muhtemelen çıkartıyorlar soramadım ama yoksa niye söylesin
Elbet-birgun-kavusacagiz Nslhntkn sezeryanda cikartiyolar diye biliyorum parmaga alet taktiklari icin oje kabul etmiyolar
egemommm Gizem957 iyiyim çok şükür, sarılık hemen hemen her bebekte oluyo korkma canım bol bol sütünü içsin
Sssevgiii Betulnuri ben çıkarmadım özel hastanede normal doğum yaptım ama belki devlet hastanesinde çıkarttırıyorlardır