saziye51 primayla başladım kızımda ilk bebek herşeyin eniyisi mantığıyla ama çok fazla taşma oldu birde çişini bile yapsa petrol kokusu geliyodu ben öyle hissediyordum veya molfixle devam ettim ve bıraktırana kadar bi daha başka bez kullanmadım ama o zaman bu kadar çeşit yoktu