Saadet1 yüksek tansiyonsa mutlaka doktoruna hemen git. Benimde sürekli düşük tansiyon 6/5 olduğu bile oluyor doktor düşük tansiyon seni etkiler yüksek tansiyon direk bebeği dedi bana. Kabızlık bende çekiyorm maalesef tâbi ki kabızlık karın ağrısı bel ağrısı vs rahatsızlık vericidir