Papatya0707 Tüp bebek sürecindeyim durum cok iyi degil bir umut dua edelim hangi duaları edelim Allâh rızası için yardm edin bana🤲
haticemelek35 Papatya0707 benimde tüp bebek şuan 37 haftalığınız inşallah herşey gönlünce olur canım 🙏
Elfsndkl Allah yardımcınız olsun insallah çocuğunuz olur inşallah 🌸 Allaha bol bol dua et kalpten herşey olur inşallah
Aycicegim Papatya0707 Sizi en çok anlayan ben olabilirim sanırım, Rabbim yardımcınız olsun inşallah 🤲🏻❤️ emeklerimizin karşılığını tez vakitte umarım alırsınız💐 Bende cumartesi günü transfer oldum bekliyorum 🕊️