Seyda5234 Anneler merhaba 7 hafta 2 günlük hamileyim bugün 3 4 saatdir şiddetli kasık ağrım var afedersiniz lavobaya çıkarken bile agriyo sizce neden yada benim gibi ağrı çeken var mı
Seyda5234 Demetslt tahlillerimi yeni yaptırdım öyle bir şey yok dediler ama hastaneye gidicem çok şiddetli olur sa ağrı bı giriyo 15 dk duruyo bir daha basliyo
Simge234 Bende 6+4 haftalık hamileyim bencede bel ağrısı oluyor doktor normal demişti ama bende korkuyorum