Merhaba öncelikle geçmiş olsun inşallah serklajdan sonrasi tam gününüzü doldurarak sağlıklı dogum yaparsınız. Bende serklajliyim. 22. Haftada rahim ağzım 2.2 cm olduğu için acil serklaj yapılmıştı. Şu an 35 haftadayim. Hic bir acilma yok. Doktor 39 da doğuma alırız diyor. Artık erken bile gelse de çok sukur riskimiz kalmadi. İçinizi rahat tutun, serklajli olup gününde dogum yapan çok var. Sadece kendinize dikkat edin, bol istirahat edin, ağır şeyler yapmayın.