Dygu01 ya aslında eşiniz ile de alakalı ben istemezsem genelde üstelemez gelenek bile olsa kırmadı beni
ama taktik derseniz de bence buna gerek yok siz vazgeçmeyin o nereye kadar ısrar edecek siz de acıyı çeken taşıyan kişisiniz ısrarla ikimizin ortak isteği olacak deyin ağlamak asla cozum değil unutmayın ben hiç duygusal bir olmadım hep kararım netse emin biriyimdir sonuna kadar direnirim 🌸