Merhaba arkadaşlar,23.haftamda detaylı ultrasonda ense kalınlığı 6.8-7.2 arasında ölçümler yapıldı.Fakat 11.haftamda nifty testi yaptırdım ve sonuçlar temiz çıkmıştı.Şuan çok tedirginim.Kesin sonuç alma durumumuz da yok haftamız dolayısıyla herhangi bir işlemi doğru bulmuyorlar.Böyle bir durum yaşayan var mı neler oldu? Bu arada detaylı ultrason da tek sorun bu çıktı.Organların gelişimi her şeyi olması gerektiği gibi.Yorumlarınızı bekliyorum.