Mom626 Valla bende insanları anlamıyorum ya da benim canım taştan türk filmlerinde de doğumda kadınlar yerlerde sürünüyor ben TLC diye bı kanal izliyordum orda doğuma girmeden önce o kadar acilmaya rağmen anneler bebekleri için yarışma yapıyor öyle doğum sancısı karşılıyordu şaşırmıştım sonra nefes egzersizlerini falan araştırdım doğumum zor oldu detaya gitmicem ama bagirmanin hiç bir faydası yok gebelik eğitimi aldın orda da ebemiz söylemişti bagirdikca gucsuzlesirsin bu da seni yorar bebeği sıkıntıya sokar minyon bir insanim Dr açılmaya bakmaya geldi sancin çok ama neden sesin çıkmıyor dedi ki annemde hala der yüzün morariyor ama hiç bagirmadin evet zorluyor ama bağırsaydim herşey daha da zor olabilirdi benim arkadaşım mesela düğün gecesinde de bayıldığıni söyledi demem o ki insanlar ya çok nazlı hassas ya da benim ağrı eşiğim yüksekti en son ebe yanıma geldi son bir ikinma sen ikinacaksin ben bastiricam dedi inan siz yazınca hatırladım ama acısını hiç aka hic hatirlamiyorum olumsuz şeyleri okumayın olumlu güzel dusunun nefes egzersizlerini araştırın doğum anında Dr a sizi uzmicem kendimi de yormucam ne derseniz o şekilde yapicamm dedim onlarda yönlendirdi sizde onlars güvenin sağlıkla alın kucağınıza yavrunuzu