Herkese merhaba🌸 dün idrara çıkarken zonklama şikayetiyle acile gittim 14 haftalığım. İdrar tahlilinde çok az beyaz kristal gözüktü kum döküyosun dendi ve buna bağlı çok hafif enfeksiyon. Acildeki dr ilaç vermedi gebe olduğum için bolca su iç yeterli dedi kendi doktorumda buscopan plus verdi. Böyle bi durum yaşayan var mı kaç günde biter ve bebeğe bi zararı var mıdır 😓