ceylan_34 Suan 4 haftalik gebeyim doktora gittim ve rahim agzi genisligi oldugu icin 12.haftada rahme dikiş atilmasi gerek dedi tecrubeli anneler varsa bana yardimci olabilirmi o surec nasil gecio