Mervenurayamac Kizlar merhaba 33 haftalik hamileyim.alt karnimin tarafinda bebek oynuyor tekmemi atiyir yoksa orda neresi var bilmiyirorum.ama alt karnimda agri oluyor.sizce normal mi bide hep.sag tarafimda ya poposu ya kafasi boyle kabartiyor hep.sag tarafimda
Elfsndkl Mervenurayamac o kabarma bende de oluyo aynı haftadayız canım 😃 ama kasikdaki ağrılarda sancı işte vücut doğuma hazirliyo kendini arada banada oluyo ben duşa giriyorum sıcak su ile duş alınca rahatliyorum