anneyim_33 eltim ilk gelin olunca kayınbabamın ismini koydular mecbur
BayramEren olarak koydular seslenirken de birleşik söyleniyor, ah bu büyükler beklemeseler biz de Böyle zor durumda kalmasak. Çok iyi anlıyorum canım seni yanına bir isim daha koy kuşağına hoş gelen o zaman seversin