Cemrece komik gelir ama doğada kaç hayvan bu olaydan korkuyor ki hiçbiri neden cunku onlar akışına bırakıyor biz ne yapıyrouz yok ilaç yok iğne yok ayda bir doktor çocuğu içerde huzurlu bırakmıyoruz ki adamakıllı vaktinde gelsin 🤭
bu arada bu dediklerimi ben de yapıyorum yapmadığımdan değil sadece eskiden evde doğuranlar ilaçsız yaşayanlar bana göre daha saglıklı geliyor 🤦🏻♀️