Kızlar merhaba, bugün sabah başladı sancılarım hastaneye gittim nstye bağladılar, sancılarım 40larda ama 5 dkda bir geliyor düzenli, açılmam yokmuş ciğer geliştirici iğne vurdular, doktor sancıların şiddetlenirse, suyun gelirse ya da kanama olursa gel dedi. bebiş 2300 gram doğar ve kuvöze girerse diye çok korkuyorum. Dua edin lütfen 🙏🏻