Msd26 Nrsh08ilkbebegim 6 gün ve inanılacak gibi değil zaman okdr hızlı geciyor kiii ama su 6 gün geçmeyecek gibi. Teoman’ın şarkısında söylediği gibi nasıl oluyor zaman bir türlü geçmezken yıllar hayatlar geçiyor:)
Busra228 Elif5361 42. Haftaya kadar beklersek ağustosun ortasında da gelebilirler o zaman geldiğinde lütfen yaz bana doğumun falan olursa ☺️☺️
Elif5361 Busra228 42 ye kadar nasıl beklicez ya 🥰🙊🙊🙊şimdiden çok ağır hissediyorum olur haberleşiriz inşallah ☺️