Ruvydaa Merhaba hanımlar dün doktor kontrolünde doktor bebeğimin kalbinde parlaklık olduğunu söyledi aslında çok iyimser konuştu ama yinede bir çocuk kardiyolojisine gidersem iyi olacağını söyledi bu durumu yaşayan var mı
Civciv222 Ruvydaa benimde detaylida çıkmıştı canım ama tek başına bir sorun olduğunu göstermez dediler . ilerleyen haftalarda kendiliginden geçiyor denildi eğer ki geçmezse doğum sonrasında çocuk doktoru bakicak
bebisini-bekliyor Ruvydaa bana da tek basına bişey ifade etmiyor dedi hem doktorum hem perinatoloji doktoru. Aynı zamanda 2 li test te bozuk olur yada Baska sorun görür ozaman down sendromu olabilirmş normal bebeklerde de cıkıyorms yanı ıcıni ferah tut
Lezginka Ruvydaa benim de detaylıda çıktı ancak her konuda çok pipirikli olmama rağmen bunu kafama hiç takmadım çünkü tek başına bir risk teşkil etmiyor. 😊 ❤️
Btunc Ruvydaa hiç üzülme canım benimkinde de çıktı detaylıda hemde iki adet prlaklık 25. Haftamda gittim bir 27. Haftamda ise hiç kalmamıştı hemen hemen her bebekte oluyo tek başına korkulcak bi durum yok şuan 33 haftalığız
Ruvydaa Lezginka benimde ikili testim temiz çıktı onun dışında her şey çok iyi yinede bir korku oldu içimde çok sağolun biraz içim ferahladı sizler öyle diyince
Lezginka Ruvydaa ikiliniz de temizse hiiiç dert etmeyin, beraberinde başka şeyler olmalı ciddi bir risk sayılması için, içiniz rahat olsun 😊 ❤