nshatm Elifbilkay medikal hastanesi şahadet özden son derece memnun kaldim. En buyuk sansim sahadet hanimla dogumumu yapmakti
Tgc123 Merhaba 💕 ben üniverstde ilhan beyden memnun kaldım ama beklemek ölüm gibi bir sey o yüzden yılmaz seyyaha geçtim cok memnunum. Ucret olarak birZ tuzlu ama telefondan hemen ulaşmakta cok güzel