Kizlar ben 35 haftamdayim ilk 3ay oncesinde tranvayda giderken bunalirdim ama 32 haftamda ayrildim isten izne 20gundurde ewde duramiyorum surekli ya gezicem yada biryere gidicem aksam uyku yok gece sikinti ile kalkiyorum hormonlardan mi yada cokmu korkuyorum bilmiyorum hastaneye gidincede basiyo disari atmak istiyorum kendini pazertesi piskatriden randevu aldim yani dogum yapcagim gun fenalasmak istemiyorum birde sezeryan olucam yarim dusunuyoruz doktrumda ole soledi ama bu sekilde yasayan varmi yada dogum sonrasi bu gecicimi ya allah rizasi icin biri aydinlatsin😭