_SeReNn_ aynen canım sıgara bıraktırma hattını dahi aradım kendim ıcmedıgım ıcın eşimin araması lazımmıs eşime zorlaca arattım konustu ama sonra aradıklarında acmamıs calısırken hep kapatmıs bende yoruldum artk ugrasmaktan bizim yanımızda ıcmesıne asla ızın vermıyorum ztn ıctıgını fark edınce de dıslerını fırcalatıyorum zorla 😔