Benim eşim de bırakmak istiyordu hamileliğimi öğrendiğinden beri ama henüz bırakamamıştı.ama ben hiç baskı yapmadım ona bıraktım.bigün patronu pfizer in sigara bırakma ilacı var(champix siz de inceleyin) ondan alalım gel beraber bırakalım demiş. O da bizim de çocuk olcak bırakmam lazm aslında falan demiş. İkisi ofiste ilaca başladılar.yan etkisi falan yok bi aylık bir paket bazı günler günde tek bazı günde iki kere içilio üzerinde yazıyor zaten. Sigaranıntadı kötü gelmeye başlıyo vs.13. Günde bıraktı sonra da içmedi bi ayı geçti şuan. Ve artık biraz da bağımlılık değil de alışkanlıkmış sigara diyor. O yüzden belki bi yakını arkadaşı vs vasıtası ile destek olabilirsiniz.
eğer bırakamazsa da çok dert etmeyin bence..bunun stresini yaşayıp ev huzurunuzu kaçırmanız sigaradan da zararlı olablr hem size hem bebeğe. Gönlünüzce olsun inşallah🙏