ErdemirinAnnesi ben küçük boy park yatak alıp içine babynest koydum daha sonrasında babynesti çıkartıp 8. Aya kadar o şekilde kullandım. Sonra da odayı ayırdım ve kaldırdım. Hem yer konusunda kullanışlı oldu benim için. Şimdi tekrar hamileyim ve yine aynı yatağı kullanacağım hem kolay hem pratik sonradan da yer kaplamıyor 😊