Merveysel15 Elifalay 3 yıl önce belimdeki 2 fıtık patladi ameliyat olmadım hacamat sülük yaptım öyle biraz toparladım kendimi ama bel ağrım halen var 26 haftalık hamileyim çok yorgunluğa gelemiyorum doktorum bir sorun olmaz bel fıtığı demişti bir gün iyi bir gün kötü geçiriyoruz günümüzü doğuma kadar inşallah
meri60 35 haftalik hamileyim 3 yil once bel.fitigi ameliyati oldum. Ve suan bir fıtığım daha var belimde. Çok şukur hamile iken bana sorun cıkarmadi gayet iyi belim. Öncesinde 8 yil kadar cektm bel fitigi çok zor