Smy238 Kızlar bugün göbek deliğimin olduğu yerde boşluk oldu küçük bi orası normal de dışa doğruydu kasıklarıma da aşırı derecede agrı oldu acaba asagıya mı indi cocuk hareketleri de vardı yani 33+3 haftadayız
Yumurcakk Smy238 benımde göbeğimde potluk oluştu 31 haftada şylede kaldı doktoruma gösterdim normal dedi bi cok kişide oluyormus
Elfsndkl Bende 33+4dehim canım da göbek deliği karın büyüdükçe dışarı çıkabiliyor. Ama kasık agrin da araday sanci geliyo artık . Vücut doğuma hazirlaniyor