Sehertass iki sezeryan dgum yaptim alt tarafla hic ilgisi yok sezeryanin sadece ikinci bebek normal olacakti acilma vs hersey vardi ama kordona dolanmis ve kanala inemedi kizim bi onda hem alt hem ust gorundu normalde sezeryanin alt tarafla ilgsi yok sonda takılıyor sadece oda aci veren birsey degil en cok ondan korkmustum aslinda hic korkulacak bir şey degil