Sedanur05 bende hamilelikle tanıştım idrar yolu enfeksiyonu ile. Sormuştum neden geçmiyor diye hamilelikte olurmuş sonra istesende olmazsın dedi hemşire. Fitil, ilaç, suda eritilen tozu hepsini kullandım ilk bi 18-19 haftalıkken ateş böbrek ağrısı olarak kötüleştim. Geçen hafta Cumartesi de 37. Haftamdayken idrarımda kan geldi bol su içmeme rağmen oluyor. İdrar tutma, bol su iç, ilişki olduktan sonrada idrarını yapmak gerekirmiş doktor demişti. Zaten dışarılara çok çıkılmıyor ama dışarıda zorunda olmadıkça girme tuvalete