Kubraaaaaaae Elifff2 aynı durumu yaşadım , doktorum düşük tehlikesi olduğunu söylemişti progestan diye vajinadan alınan bir fitil kullandım bir süre ve şuan 33 haftadamdayım çok şükür 🤲🏼 ihmal etmeden gitmelisin
Patilimom Ben bugün şiddetli yoğun bir kanama geçirdim. Bnde 2.5 aylık hamileyim. Kanama alanım olduğu için geliyor. Sende de belki öyle bişi vardır.
Elifff2 Patilimom teşekkür ederim benim ki sadece kahverengi akıntı 3 kez geldi doktoromu aradım progestan verdi ilaç yarın kontrole gidicem bakalım ne olucak