Tugbaomerfaruk Kızlar 37+4 günlüğüz bi kaç gündür akıntım oluyor acaba enfeksiyon mu nişan mı ama az az nişan birden mi gelir idrar tahlili yapsam ne olduğu çıkar mı bilgisi olan cevaplayabilir mi
Edibeda Tugbaomerfaruk evet bende de öyle oldu acile gittim idrar aldılar enfeksiyon var dediler ilaç yazdılar canım
Canipek7 Tugbaomerfaruk bendede vardı akıntı fazlasıyla tahlil yaptırdım enfeksyon çıkmadı anlamadım bende
E_T Tugbaomerfaruk enfeksiyon olabilir cnm Ben 38 haftalık hamileyken ağrıdan ve hafif yanmadan gittim akıntım oluyordu ztn oda protein kaçağı çıktı 1 gün yattım hastanede kalp çarpıntısı bende ve bebek te yaptı tansiyonum yükseldi eğer düzelmezseydi doğurturacaklardı 1 buçuk kiloluk serum ve antibiyotik verdiler parol taktılar geçti 40 haftada doğum yaptım 18 gün oldu doğum yapalı
haticemelek35 Tugbaomerfaruk ikimizin haftasıda hemen hemen aynı kuzum bende de oluyordu idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanıyor idrar tahlili yaptır bi
Tugbaomerfaruk @Edibeda Serapveminikleri @Ysmmmnn @haticemelek35 @E_T @Canipek7 bana 2 hafta önce sağlık ocağı enfeksiyon yok ama değerin sınırda dedi salı günü doktor a gittim anlattık durumu tek kullanımlık şaşelerden yazdı doktor kullandım ama geçmedi galiba
Tugbaomerfaruk Tugbaomerfaruk bi de doktor enfeksiyon olursa bebek kanaldan geçerken bulaşabilir demişti korkuyorum o yüzden
E_T Tugbaomerfaruk bende 1 hafta önce Kan idrar vermiştim o zmn temiz çıkmıştı verdiğim günde Altan muayne olmuştum galiba ondan oldu
haticemelek35 Tugbaomerfaruk 1 kereliğine mahsus gece içiyor sun bende kullandım onu ama cok bi faydası olmuyor canım onun
damlaaltinay Tugbaomerfaruk eğer yanmanız vs yoksa çok normal. İdrar kaçırmada oluyor. Acile gitmeyin yanmanız yoksa. Çünkü idrara kaçan en ufak sütümsü akıntı testlerde enfeksiyon diye çıkıyor. Bide akıntının artması çok normal, ben nerdeyse kilodum hep ıslak geziyorum 🤦♀️
damlaaltinay Tugbaomerfaruk yanman varsa işemek çok sancılı oluyor normalde, kesin hissedersiniz birşeylerin ters gittiğini.
Mervegnlts Tugbaomerfaruk Canım bende 36 haftalığım akıntılarım artmaya başladı. Ama normalmiş son haftalara doğru giderek akıntı artarmış yani sadece enfeksiyon belirtisi değil
Serapveminikleri haticemelek35 AA olurmu herkeste aynı etkiyi göstermiyordur cnm ben bu haftama kadar her 2 haftada bir enfeksiyon için kullanmak zorunda kaldım ve sadece onunla geçti eğer değer yüksekse tabiki yeterli olmuyor 🙏
Canipek7 Tugbaomerfaruk bende yaptırdım doktora gösterdim her hangi bi sorun varmı diye b12 düşükmüş iğne yazdı sadece bende korkuyorum inşsllah çıkmaz Doğumu engellemez