Ben arkadasimin onerisi ile aldim, daha bebisimiz gelmedi kullanmadik. Cok hafif bir araba degil, bir de sanirim iki elle mekanizmasini itip kapatmak gerekiyor yanlis denemediysek. Bu arada iki model var, air pro ve air trona. Alirken kolunda air yazmasina dikkat edin pro olan alt modeliymis. Onun disinda iki yone donmesi guzel, ici baya genis ve saglam duruyor. Bize guven verdi umarim kullandigimizda da memnun kaliriz.