Fatmainci merhaba liste çok detaylı olmus yeni annelere güzel fikir olur. Ben naçizane tecrübeli bir anne olarak bir iki şey yazayım
Hiç lohusa kilodu kullanmadım
Bornoz yazmışsiniz belki başlıklı havlu demek istediniz ama ben yine de yazayım bornoz 2 yaşına kadar filan pek kullanışlı olmuyor oğlum 2 yaşında hala şapkalı havluya sarıp çıkarıyorum bornozu giydirmek zor oluyor sonrasında çıkarıp kurulamak filan.
Pudra bebeklerde hiç önerilmiyor siz zaten pişik kremi almışsıniz pudraya ihtiyacınız olmaz. Bir de yaşadığınız şehri evi ısıtma şeklinizi bilmiyorum ama ben ölçer ile evi ölçmeden hava nemlendirici kullanmazsanız daha iyi olur. Ben yazmak istedim belki okuyan birinin kafasinda soru isareti olur diye. İnşallah Allah sağlıkla kucağıniza almak nasip etsin 🌸🌸🌸