Defnesii 23 haftalık hamileyim suyun sınırda olduğunu söylediler. Amniyon sıvı sızıntısı olabilirmiş pazartesi bakacaklar. Böyle olup da hamileliği ilerleyen var mı fazlaca telaşlıyım
Pambix Defnesii hazır mevsimi gelmişken karpuz yiyin bol bol,havuç suyu iç ve armut ye.biraz şekerli şeyler de yerden bebeğin suyu artar eğer altta sızıntı problemin yoksa çok iyi gelir bunlar
Gmzclb Defnesii bebeğin pozisyonuda etkili oluo hemen moralinizi bozmayın bebeğin duruşu değişince ölçümde değişio bidaha bi gidin bakalım ne dicekler
Pambix Defnesii Sizintiyi bilemiyorum canim ,inşallah sizintiniz yoktur ama şekerli şeyler ve bu dediklerim bebeğin suyunu kısa durede artırıyor yani sızıntı varsa da suyunu artırmak için tüketebilir son.
Gezegen_00 Valla bana da detaylı ultrasonda suyu normal ne az be çok fazla ama bebek te suyun içinde yüzmüyor dedi , su içmeyi sevmiyorum baktım azalır havuç suyu çok iyi geliyormuş her gün havuç suyu için
Defnesii Gmzclb bir ay önceki kontrolde suyun azalmış gibi geldi dedi doktor. Dünki kontrolde ise sınırda dedi. Yani baya azalma olmuş
Nehirimmm06 Defnesii 30 bi anne yazmış pozisyondan dolayı da öyle gözüküyor diye sizinde öyle olabilir doktor bana da dedi makat gelişi o yüzden de az gözüküyor olabilir dedi
Gmzclb Defnesii benim suyum geldi sınırda habire havuç suyu deveci armutu bol su bol tatlı yiyorum içiyorum
Defnesii Gmzclb hemen havuç suyuna da başlamam lazım ozamn. Armudu nerden buluyorsunuz bildiğimiz armuttan farklı sanırım
Defnesii venusyen evet ben bunuda çok merak ediyorum. Sınırda demek az mı oluyor sıkıntıya sokacak bi durum demek mi
Gmzclb Defnesii deveci armutu bim de bile var dışı böyle yeşil şekli böyle sarı armutlar gibi düpdüzgün değil kolay bulursunuz