civciv1520 Selam kızlar isteğe bağlı sezeryan olucam Hayırlısıyla inşallah . korkuyorum normal doğumdan çevremde epidural olan birçok kişi ağrı kaldığını söylüyor sürekli bir ağrı mi oluyor ? Kimisi de kalmadı ağrı falan diyor
KZeynepk civciv1520 kuzenim epiduralle dogum yapti ağrısı kalmadı ama doktoruma bunu sormuştum canım bana dediği şuydu sezeryanda vurduğumuz iğneyle normal dogumdaki aynı iğne dedi
KZeynepk civciv1520 evet öyle demişti sezeryanda da belden uyusturup yapiyolar ya ameliyati normal doğumda da epidural istediğinde aynı iğneyi vuruyorlarmis
KZeynepk civciv1520 yok canım benim ayrı normal doğum komple hiç bişey olmadan epidural istediğinde 500 tl ek doğum ücreti
akgunbirsen Kuzenlerimin hiç ağrısı kalmadı. Bende öyle olacağım inşallah bence insanları çok dinlemeyin bu süreçte yorar sizi.