Merabalar 1 seneliknevliyim hic gebelik olmadi bu ay eşimin degerleri guzel cikti ameliyattan once cok kotuydu 3 ay sonra masallah degerler normalinde ustunde cikti 3 ay once amelyat olmustu ,şuanki degerlerle gebelik olur dedi doktor bana klomen dye bir ilac verdi 12.gun idrara sıkışık gel dedi alttanmi bakacak hic oyle muayene olmadim bide sorun gorunmuyo herşey guzel calisiyo kist yok dedi neden klomen verdi ozaman sizce yorumlari bekliyorum heyecanliyim
ileri hiz 40,
Morfoloji 4 (kruger)
toplam hareketlilik 50 spermmsayisi 51 milyon