Duygu- Evet öyle oluyor başta sonra düzeliyorsun allahın izniyle canım benim şuan vicudun hormonların resmen değişkenliğe uğruyor bu yaşadıkların oldukça normal 7.aya giren birisi olarak söylüyorum şimdilik öylesin bir ay sonra kendine gelirsin 😅 benimde ilk gebeliğim çok isteyerek kaldım 20 yaşındayım daha ama ona rağmen vicudun hamile kaldığın ilk zamanlar senin vücudundaki herşeyi bebeğe alıyor dirençsiz kalıyorsun 5aya gel ondan sonda senin yediklerini yiyecek bebiş kendine geleceksin fazlasıyla vixudun her ay bir dengesizlik gösterecektir zaten benim bile bu ay arka kemiklerim ağrıyor çünkü rahim büyüyor öyle düşün bebekte bir sıkıntı olmasın en önemlisi o 🙏🏻