Merhaba güzel anneler 🧡Letgo, dolap veya benzeri uygulamalarda teşhir ürünü olarak satılan bebek arabaları gördüm bugün hepsi çok güzel marka ve gerçekten uygun fiyatlı. Sizlerden böyle ürün alan veya çevresinde almış olan var mı. Çok beğendiğim bir ürün var canyon marka ve gerçekten uygun. Şimdiden teşekkür ederim hepinize 🧡🧡