seda_00 Kızlar bu nasıl kullanılıyor bilen varmı eczacı sadece sabah aç karnına yazmış .direk içiliyor mu yoksa birşeye döküp mü içicem
Seherucr seda_00 ben kullandım portakal suyunun içine döküp içebilirsin demişti eczacı öyle yapıyodum emilimi daha iyi oluyomuş öyle.
Dunyayse Yemekten iki saat önce içiyorum bn sabsh öğlen fark etmez ddi doktorum. Eğer koku rahatsız ederse kaşığa dok bı kerede iç arkasına hemen Su iç ben öyle yapuyorum. Bide kabız çok yapıyor magnezyumu kullanmayı ihmal etme
seda_00 Seherucr yarın içicem canım koku veya tadında sorun yaşarsam mecbur bende birşeye katıp içerim
Nejlavrl seda_00 ben kullaniyorum aylardir az biraz portakal suyunun icine karistirip icebilirsiniz c vitamini ile birlikte almak vucutta daha cabuk eminmesini sagliyor