Merhabalar daha dün oğlum olacağını öğrendim 🧿 eşim bebeğin adını Mehmet Mirza koymak istiyor , bende Mehmet konusunda netim anlaştık ama yanına bir başka isim koymak istiyorum. Oda bu ismi ben koyayım diğerine asla karışmayacağım diyor🙄 mehmet in yanına güzel isim onerileriniz var mı yoksa hiç ortak olmayıp diğer çocuğun ismini tamamen ben mi koyayım fikir verirseniz çok sevinirim💜