Kızlar, 20 mayısta, 36+6da riskli gebeliğim oldugu için doğum yaptım. Doğum öncesi test yapılmıştı, doğumdan çıkınca pozitif oldugumu öğrendim. Belirtim vs yoktu, tomografide ciğerlerime hafif tutulma görüldü. Şimdi de arada öksürük oluyor onun dışında halsizlik var sadece. Bebeğimi maske ile emziriyorum, doktorumla irtibat halindeyim. Var mı testi pozitif olup doğum yapan? Deneyimlerinizi, tavsiyelerinizi paylaşırsanız sevinirim. Bebeğimin testi negatif.