Ruveydahifa Merhaba kızlar ben cebeci tıp fakültesine gidiyorum ama orası mhrs ye kayitli değil kendi randevu numarası var ama her aradığımda 20 30 dk beklemek zorunda kalıyorum acaba randevusuz gitsem bakarlar mı normal sıra alsam?