Hsynftm 21 +4 günlük gebeyim bebeğimin hareketlerini hic hissetmiyorum ne yapmam lazım çikolata yedim sola yattim ama hic hissetmiyorum
Heyecanlianneee Hsynftm 24 e kadar ufak ufak hissedersin her zaman değil. 28 e kadar da düzensiz olur. Merak etmeyin
Krtalzyn Hsynftm şuan küçük bebeğin hissetmemn norml 26 27 den sonra hiç hissetmessen panik yap şuan hareket ediyo belki sne hissetmiyosun poziyondan dolayı panik yapma dinlen düzelir inşallah
mlkkk Hsynftm 25ten sonra düzene girer ne 28 ne 30 25e kadar normaldir bir gün hissedip bi kaç gün hissetmemeniz endişelenmeyin
ogretmenanne344 Bu zamanlarda düzensiz oluyor hareketleri endişe etmeyin. Bir iki gün daha hissetmezseniz bence doktora gidin
Tuba2019 ymr Hsynftm canim bende 22 haftalik gebeyim ve düşük tehlikem var yataktan cikmiyorum arada hissetmiyince korkuyorum baz dokunuyorum atıyormu die ama ne zaman sırt üstü yatsan hissediyorum ve bol su ic hareket eder