Ayca0909 Kizlar 23 hafta gebeyim agri sızı sancı yok ama oyle bir his var benimki gibi ayni durumu yasayan var mi regl gunum yaklasiyor ondan mi anlamadim
dondurmalibebegim Ayca0909 ben tatile çıktığımda magnezyyumu unutmuşum yanıma almayı kullanamadım. Döndüğümde bendede aynı regl ağrısı oldu bacaklarım falan ağrıyodu. Magnezyuma başlayınca geçti acaba sizde kullanıyormusunuz
Mavi34 Ayca0909 bende 14.haftadayim alt tarafında içimde bir yanma var regl başlıyor gibi ve ilk defa bu günlerde beyaz akıntı başladı. Acaba enfeksiyon felan mi oldum diye randevu aldım salı günü gidicem doktora bakalim
Miskokulum35 Ayca0909 37+4 günlüğüz bu konu beni korkutuyor bu aralar hep sancım var sanki kanamam olacakmış gibi hissediyorum
Bbcln2913 dondurmalibebegim @Ayca0909 canım ben de ishal olmuştum söylemesi ayıp magnezyum ishal yapıyor diye kullanmayı bırakmıştım bende de aynı his olmuştu. Kullanmıyorsan kullanmalısın.
dondurmalibebegim Mavi34 muhtemel enfeksiyon olabilir. Günde 2 kase ev yapımı yoğurt yiyin. Ev yapımı doğal Sirkeli suyla teharetlenin kurulayın. Geçmiş olsun artarsa kontrolünüzü ihmal etmeyin ilerlemeden tedavi uygulanır