Seda-1 benim de ilk doğumum kendim isterdim sezeryanı spğnal anestezi ile doğum yaptım iğneden korkan insanın acı toleransım hiç yoktu valla hemen kalktım hiçte sıkıntı yaşamadım sütüm biraz geç geldi ama ben çok fazla hareket ettim dinletebilseydim daha çabuk gelirdi bence beden yorgun değilse sütte sıkıntı olmuyor sadece bi kaç baş agrım oldu yoksa hiç yatmadan iş yaptım