Merhaba arkadaşlar 4 hafta 5 gunluk hamıleyım ama dış gebelıkmiş doktorum kurtaj olmam gerektıfını söyledı 4000 tl dedi bana fiyat yüksek geldi acaba genel olarak fiyatlar böyle mı. Birde küçükçekmece civarı aynı durumu yaşayıp kürtaj olmuş arkadaşlar varsa doktorlarının adlarını ve ücretini söylıyebılırler mi ?