Merhaba güzel anneler 🥰 ben gümüş kapak almıştım bugün elime ulaştı. 35+2 deyim. Doğum öncesi ve doğum sonrası kullanımı nasıl olmalı sizce? Temizliğini ilk nasıl yapmalıyım? Yani ben baktım ama en etkili şöyle olur diyebileceğiniz deneyimleriniz varsa çok sevinirim,teşekkürler 🙏🏻