annecigimyavrucugum Benim gibi SAT’a göre Haziran, ultrasona göre Mayıs’ta doğum yapacak hamişler buraya lütfen. 🤰🏼
annecigimyavrucugum [bilinmeyen] Merhaba. Benim de ultrasona göre en son 28 Mayıs gösterdi. Ramazan ayında olucak bebişler. 🌙
Ecem annecigimyavrucugum sanki içeride kaydırak varmış gibi kaydığını hissettim 3 kere oldu bu çok garip bi his ya ❤
annecigimyavrucugum Ya ben de 12. haftadan bu yana kıpırtı hissediyorum. Şu an 15+3 olduk ama düzenli şekilde değil. Galiba 17den itibaren belli ediyormuş kendini.
Ecem 14+1 haziranın 10 gibi doğum olucağını söyledi doktorumuz bebeğimiz 3 gün önde gidiyor ultrasona göre ben pek anlamadı ama 😊 cinsiyetimizde kız baya açtı kendini ama doktorumuz çok emin konuşmamıştı 12. Haftamızda yarın öğreniriz inşallah bakalım ❤
gnc Bizim 3 haziran görünüyor sinecek gerideymiş ama normalde 27 mayıstı bakalım ne zaman gelecek kızımız
Ecem annecigimyavrucugum o zaman bende öğrenirim inşallah ya baya kendini açtı ben gördüm kızdı bariz ama bilmiyorum evlat evlattır sağlıkla gelsinler de
annecigimyavrucugum Çok güzel bir mutluluk gerçekten. İnşaallah hepsi sağlıklı, hayırlı bireyler olurlar. Allah dileyen herkese nasip etsin.
annecigimyavrucugum Cinsiyeti öğrendiğimizden beri iki taraf da hunharca örgü ve alışveriş yapıyor. Biz de ufak ufak başladık. Çok eğlenceli. ☺