Melekhkn Canım öncelikle hayırlı olsun 🤗 benimde geçen ay transferim oldu hemen 1 hafta sonra erken gebelik testinde pozitif gördüm çünkü dayanamadım yani çok merak ediyordum. 3 gün sonra kan testi verdim çok şükür pozitifi gördüm artışlarımda iyiydi şuan 7 haftalık bile olduk 😊 belirtilere gelince sadece olmam gereken regl döneminde çok hafif kahverengi akıntım oldu onun dışında çok az da kasık ağrısı 2 gün çektim ve bitti. Şuan 7 haftalık ve hiç bir belittim yok maalesef. Kan verene kadar ki geçen 10 gün içinde de sadece arada bir kasıklar da batma hissi oluyordu o kadar canım. Umarım hayırlı haberlerini alırız 💗