Çook şükür bu günlerime. Sağlıkla doğar inşallah kızım. Öyle uzak geliyordu ki bu günler bile. 2 düşükten sonra insan hem çok üzülüyor hem hevesi kırılıyor hem hep bir korku içinde oluyor. Allah kimsenin kucağını boş bırakmasın, evlatla sınamasın. Herkese sağlıklı hayırlı güzel evlatlar versin.
Hazırlıklara başlıyorum yavaş yavaş bakalım 😊