Deletedmom23234 Sehertass Hamileliğin son haftalarında alıp kullanın hep çok iyi geliyor. Yara olmuyor. 999 ayar gümüş kapak alın 🤗
Alpaserdu Sehertass ben almadım kullanmam gereken bir durumda olmadı onun yerine göğüs ucu kremi kullandım
okunmusciklet Sehertass bende çevrenin şiddetli tavsiyesi ile gümüş kapak aldım emzirirken yara olsa bile bi günde iyileştiriyor gümüş kapaklar
Sehertass Deletedmom23234 kapak değil canım gögüs kalkanı almayı düşünüyorum hem delikli hava almasını sağlar gümüş kapakda hava almaz diye düşünüyorum
Deletedmom23234 Sehertass Onları almayın işte çocuk bı emzirince hep yara olucak eğer beni dinlerseniz gümüş kapak alın inanın aşırı rahatlarsınız 🙏🏻
BelisinAnnesi Sehertass canım ben 3 yıl önce normal doğum yaptım ve göğüslerim baya tahriş oldu ve kanadı silikon göğüs ucu ve GARMASTAN isimli bitkisel bir göğüs kremiyle 3 günde hersey yoluna girmişti . Göğsüm hiç emzirmemiş gbi olmuştu . Şuan 30 haftalığım GARMASTAN I yine alıp bu sefer 2 ay önceden kullanmaya baslayacagım. Yine gerekirse ğöğüs ucu da alırım . Buarada krem haricen satılan ve en çok tavsiye edilen bir krem tamamen bitkisel ve sürüp direk bebeği emzirebiliyorsun yıkama gerektirmiyor şiddetle herkese tavsiye ederim 🥰
Jewerly Ben kalkan degil de gümüş kapak kullandim bir kere göğüs yarası cekmis degilim cok memnun kaldim ikinci gebeligim yine onu kullanacagim
Bayanfindik Sehertass ben kullandım. Hava alıp hiç bir yere değmediği için yaralar çok çabuk iyileşti. Tavsiye ederim.
Sehertass Sehertass https://ty.gl/2p1eqbzwi https://ty.gl/0kf3ezatg sizce hangisini almalıyım en iyisi hangisidr
Jewerly Sehertass aslinda markanın önemi yok karışımsız 999 gümüş olduguna emin olduğunuz her marka olur gümüş fiyatlarıyla paralel ilerliyor cok ucuz olursa karışım olma ihtimali var
3MelekAnnesi3 Sehertass kız kesinlikle al kesinlikle tecrübe ile sabit her hamile alsın yeminle kimse pişman olmaz aldıgına oglumda ne acılar ne kanlar içinde emzirme dönemi yasadım tamda o yaralar 2 ay sürdü yeter artık deidm sürtündükçe o kadar acıyordu ki bide sütün akıyordu kalkan aldım philips in 2 ay boyunca gecmeyen o kanlı gögüs yarası 1 hafta dolmadan iyileşti gözlerime inanamadım yapandan Allah razı olsun keske dedim onca kreme para vercegime basta alsaydım dedim ama sükğr geride kaldı o günler smdi 2.bebegim olcak onda da kullancam 😊
tgceanl Ben avent kalkan aldım çok memnunum bebeğim 1 haftalık sürekli emmek istiyor göğsümün birini hiç ememediği için onu da sağıyorum kalkanın içinde hep nemli kalıyor kalkan+lansinoh krem birlikte kullanıyorum akan sütün olursa da haznesinde birikiyor
Haticesari35 Sehertass valla ben 15 tlye e bebekten aldm o kadar pahalı şey almanıza bence gerek yok aynı şeyi görüyor