Gizem22774gb Merhabalar ilk hamileligim ve yeni 3 aylık olduk acaba agdaya gitmem de Bi sakınca olur mu? Deneyimli anneler bilgi verir misiniz daha yeni ya düşük falan olur mu korkuyorum biraz da
Belacivciv Gizem22774gb benim bir deneyimim yok ama sorun olacağını sanmam neden düşük yapsın ki ağır bişey yapmıyosunuz sonuçta, doğumdan 4 5 gün önce giden bile var :)
Momy11 Gizem22774gb 4 aylık hamileyim ve hamileliligim başından beri gidiyorum hicbir sorun yaşamadım çok şükür
Elif5361 Gizem22774gb 7 Aylık hamileyim ağdaya devam gebeliğinizde bi tehlike yoksa bi sakıncası olmaz